۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶
کد خبر: 80695281
T T
۰ نفر
نفرات برتر جشنواره خوشنويسي ياران آفتاب معرفي شدند

ورامين،تهران بزرگ - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پيشوا نفرات برتر و برگزيده دومين جشنواره استاني خوشنويسي ياران آفتاب را معرفي كرد .

'امیر حسین طاهری' روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد:بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه دومین جشنواره خوشنویسی استانی یاران آفتاب با حضور سه تن از استادان صاحب نام كشور اكبر صابونچی راد، رضا رینه ای و داود نیكنام كه از سوی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران معرفی شدند، انجام پذیرفت.

وی گفت:با توجه به استقبال هنرمندان سراسر كشور از این جشنواره ، تمامی آثار رسیده از دیگر استانها كشور نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در گرایش نستعلیق سلمان خزایی از پیشوا ، زهره رئیس الساداتی از بجنورد و سید سعید میرزاده از گیلان و احمد پازوكی از شهرری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

وی اظهار كرد:در گرایش شكسته نستعلیق بهادر پگاه از قزوین، عبدالكریم شم آبادی از سبزوار و محمدحسین احمدی از پیشوا مقام های اول تا سوم این جشنواره را از آن خود كردند.

طاهری گفت: در بخش ویژه و شایسته تقدیر؛ علی طوفانی در گرایش نستعلیق از اسلامشهر و بهادر پگاه در گرایش شكسته نستعلیق از قزوین و در بخش ویژه سعید نظری یار در گرایش نستعلیق از تهران، محمد حسین رضایی در گرایش نستعلیق از بجنورد، حسین شیركوند در گرایش نستعلیق از ورامین و رقیه فصیحی در گرایش نوین از تهران، نفرات شایسته تقدیر شناخته شدند.

تهرام/7254 /

سرخط اخبار فرهنگ