۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 80606221
T T
۰ نفر

پيكر مرحوم يحيي زاده در مجلس تشييع شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 80606221
پيكر مرحوم يحيي زاده در مجلس تشييع شد

تهران- پيكر مرحوم حجت الاسلام و المسلمين «سيد جلال يحيي زاده» نماينده مردم تفت و ميبد با حضور نمايندگان از مقابل تالار آفتاب مجلس شوراي اسلامي تشييع شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم، مرحوم یحیی زاده را شخصیتی پُركار، خدوم و نجیب توصیف كرد و گفت: رفتار وی به حدی صمیمانه و اخلاقی بود كه در سایرین تاثیر می گذاشت.

وی افزود: امروز روز بسیار سخت و ناگواری است چرا كه نمایندگان یكی از همكاران بسیار دوست داشتنی ، خدوم و پركار خود را از دست دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه امروز به دلیل فقدان این عزیز عزادار هستیم و با شناختی كه از شخصیت وی داریم، این ضایعه سختی است.

لاریجانی تصریح كرد كه امیدواریم در ایام فاطمیه، حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را دریابد و خداوند متعال به خاطر صدیقه كبرا (س) این مرحوم را با اولیاء خود محشور كند.

وی همچنین برای این عزیز از خداوند متعال علو درجات را مسالت كرد و به خانواده وی تسلیت گفت.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: امیدواریم آقازاده های این مرحوم راه وی را ادامه دهند و همه دوستان راه و فكر ایشان را دنبال كنیم.

پیكر مرحوم یحیی زاده امروز از تالار آفتاب مجلس تا مقابل درب خروج خانه ملت با حضور اعضای هیات رییسه و نمایندگان مجلس و خانواده این مرحوم تشییع شد.

حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس نهم پس از یك ماه كما بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.

پیكر این مرحوم برای خاكسپاری به زادگاهش انتقال می یابد.

سیام(3)**1053**1058**1336

سرخط اخبار سیاست