کد خبر: 80541509 (3149629) | تاریخ خبر: 24/11/1391 | ساعت: 15:19|
نسخه چاپی | ارسال به دوستان

نخستین گردهمایی تکنیک های بازاریابی مدرن درتفکر کارآفرینی برگزار شد

تهران بزرگ - نخستین گردهمایی تکنیک های بازاریابی مدرن در تفکر کارآفرینی با همکاری آموزشگاه تخصصی بازارسازان تهران و شهرداری منطقه 14 برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، هدف از برگزاری این گردهمایی افزایش مهارت های بازاریابی و فروش برای نیاز واقعی بازار کار و فراهم کردن زمینه های اشتغال مولد و پایدار اعلام شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران محورهای این گردهمایی را ارایه تازه ترین مدل جهانی MQ، علم جدید شناخته شده بازاریابی، نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرا، بررسی و شناسایی نیاز بازار ذکر کرد.
ˈحمیدرضا خانپورˈ گفت: شناخت سه عنصر علاقه، توانایی و تولید نقش بسزایی در موفقیت در عرصه اشتغال و استفاده از فرصت های شغلی برای کارآفرینی و ارتقای توانمندی های حرفه ای جوانان معطوف به نیاز بازار کار دارد.
وی با بیان اینکه آگاه نبودن کارآفرینان از اهمیت فاکتورهای تاثیرگذار در تولید، بازاریابی و فروش موجب بی ثباتی بازار، تولید، کاهش اشتغال و افزایش بیکاری می شود، اظهار کرد: تبادل تجارب حاصل از اقدامات انجام شده برای ایجاد خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی درایران موجب پیشرفت و توسعه کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، افزایش سطح تولیدات و بازدهی می شود.
تهرام/7244/1556/

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده: *  
پست الکترونیک:
نظر:
ارسال یادداشت:
 
کد امنیتی
ارسال