۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۷
کد خبر: 80531831
T T
۰ نفر

خطرناك ترين شهر دنيا ميزبان مقدماتي جام جهاني 2014

۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۷
کد خبر: 80531831
خطرناك ترين شهر دنيا ميزبان مقدماتي جام جهاني 2014

تهران - خشن ترين و خطرناك ترين شهردنيا امشب ميزبان ديدار تيم ملي فوتبال آمريكا مقابل هندوراس در مسابقه مقدماتي جام جهاني 2014 خواهد بود.

به گزارش آسوشیتدپرس، این بازی چهارشنبه شب در شهر 'سن پدور سولا' دومین شهر بزرگ هندوراس انجام خواهد شد.

شهری كه بنابراعلام وزارت امور خارجه آمریكا و همچنین گروه های حمایت از حقوق بشر، خشن ترین شهر روی كره زمین است.

آمارنشان می دهد دراین شهر كه دزدی، خشونت های مرتبط با مواد مخدر ونا آرامی های اجتماعی رواج گسترده ای دارد، 159نفر از هر 100 هزار نفر براثر خوشنت به قتل می رسند.

با وجوداین بازی درهندوراس كه درنقشه فوتبال دنیاجزء كشورهای ضعیف است، شانس تیم آمریكا را برای صعود به جام جهانی برزیل بیشتر خواهد كرد.

اما تیم های منطقه كونكاكاف شامل كشورهای آمریكای شمالی، مركزی و حوزه دریای كارائیب با اشكال مختلف تقلب های مجاز و داوری های غیر قابل قبول در مسابقات این منطقه كاملا آشنا هستند به همین دلیل هم مقامات هندوراس برای اینكه بهترین نتیجه را بگیرند زمان بازی را در گرمترین ساعت روز انتخاب كرده اند.

شاگردان'یورگن كلینزمن' باید انتظار خشونت های كلامی تماشاگران تیم میزبان را هم داشته باشند. آنها معمولا درابتدای مسابقات شروع به این كار می كنند تا شرایط را برای تیم مهمان سخت تر كنند.

كلینزمن دراین باره به خبرنگاران گفت: چنین مكان هایی در هر قاره ای وجود دارد اما بازیكنان به چنین چالش هایی نیازدارند. آنها باید خودشان را ثابت كنند. من همیشه از فرصت هایی مثل این استقبال می كنم.

ورزشی(6)**9126**1590
۰ نفر