۸ بهمن ۱۳۹۱، ۲۱:۱۱
کد خبر: 80517475
T T
۰ نفر

جشن تولد چهل سالگي تئاترشهر برگزار شد

۸ بهمن ۱۳۹۱، ۲۱:۱۱
کد خبر: 80517475
جشن تولد چهل سالگي تئاترشهر برگزار شد

تهران – همزمان با برگزاري سي و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر، طي مراسمي در لابي انتظار سالن اصلي مجموعه تئاترشهر، مراسم بزرگداشت چهلمين سالگرد آغاز به كار مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگی، در این مراسم بزرگداشت كه شامگاه یكشنبه (هشتم بهمن ماه) در لبی انتظار سالن اصلی مجموعه تئاترشهر برگزار شد هنرمندانی چون اسماعیل خلج، ایرج راد، قطب الدین صادقی، هادی مرزبان، فرزانه كابلی، محمد بهرامی، مریم معینی، عباس غفاری و دانیال حكیمی به همراه كارمندان روابط عمومی این مجموعه نمایشی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم اسماعیل خلج نمایشنامه ‌نویس و كارگردان پیشكسوت تئاتر كیك تولدی را با تصویر تئاترشهر كه چهل شمع روشن روی آن قرار داشت را برید.

در ادامه سیدصادق موسوی مدیر مجموعه تئاترشهر گفت: همه ساله به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر فجر و مصادف شدن این رویداد بزرگ نمایشی با سالگرد آغاز به كار این مجموعه، برگزاری چنین مراسمی در حاشیه قرار می گیرد اما خوشبختانه امسال با همكاری تعدادی از هنرمندان و اصحاب رسانه مراسم ساده و كوچكی را برای بزرگداشت این مجموعه عظیم نمایشی برگزار كردیم.

وی ادامه داد: هنرمندان فراوانی در تالارهای این مجموعه آثار نمایشی را به اجرا بردند و خاطرات شیرین و جاودانی را در اذهان تك تك دوستاران هنر نمایش ثبت كردند و به شخصه امیدوارم تا این ساختمان همچنان پابرجا، استوار و با قدرت میزبان آثار نمایشی متفاوت و متعددی برای دوستداران هنر نمایش كشور باشد.

در پایان این مراسم كیك تولد چهل سالگی آغاز به كار مجموعه نمایشی تئاترشهر میان حاضران توزیع شد و از كلیه هنرمندان و حاضران در جمع با اهدای شیرینی و شاخه گلی پذیرایی به عمل آمد.

این مراسم بزرگداشت در شرایطی برگزار شد كه سالن اصلی مجموعه تئاترشهر و سالن های 'قشقالیی'، 'سایه'، 'چهارسو' و 'كارگاه نمایش' به عنوان تالارهای اقماری این مجموعه میزبان نمایش های حاضر در سی و یكمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند.

مجموعه تئاترشهر هفتم بهمن سال 1351با اجرای نمایش 'باغ آلبالو' نوشته 'آنتوآن چخوف' با كارگردانی 'آربی آوانسیان' و حضور بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، سوسن تسلیمی، مهدی هاشمی، فهیمه راستكار و پرویز پورحسینی به شكل رسمی افتتاح و مورد استفاده قرار گرفت.

سی و یكمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید كشن فلاح كه از 26 دی ماه كار خود را آغاز كرده است تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فراهنگ(3)**9266
۰ نفر