۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 80411095
T T
۰ نفر
ادامه امدادرساني هلال احمر به سيل زدگان غرب مازندران

تهران - رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر اعلام كرد، ارايه خدمات امدادي به سيل زدگان و متاثرين از سيلاب اخير در استان مازندران ادامه دارد.

'محمود مظفر' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: بارندگی شدید كه از روز گذشته (یكشنبه) در مناطق مختلف مازندران بویژه غرب این استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی واحدهای مسكونی و تجاری و اختلال در تردد خودروها و عابرین پیاده درمحورهای مواصلاتی این مناطق شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: اكنون نیروهای امدادرسان هلال احمر شامل 25 گروه تخصصی امداد و نجات در سیلاب با 169 نیروی عملیاتی در مناطق یاد شده حضور دارند و به ارائه خدمات مورد نیاز به مردم سیل زده می پردازند.

مظفر اظهار داشت: هم اكنون تردد خودروها در شهرهای نور، عباس آباد، تنكابن، رامسر و به ویژه نوشهر و چالوس به دلیل آبگرفتگی معابرعمومی به سختی در جریان است.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: به دلیل طغیانی شدن برخی از رودخانه ها ازجمله 'ماشلك' و 'گنداب رود' سطح وسیعی ازمناطق مختلف شهرهای نوشهر و چالوس را آب فرا گرفته به نحوی كه به انسداد برخی راه های ارتباطی انجامیده است.

اجتمام(4)**7029 ** 1569
۰ نفر