۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۸:۴۶
کد خبر: 80410666
T T
۰ نفر
بارندگي شديد موجب جاري شدن سيل درغرب مازندران شد

نوشهر- بارندگي شديد كه ازروزگذشته درمناطق مختلف مازندران بويژه غرب استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب جاري شدن سيل، آبگرفتگي واحدهاي مسكوني و تجاري و اختلال در تردد خودروها درمحورهاي مواصلاتي اين مناطق شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرهای نور، نوشهر، چالوس ، عباس آباد ، تنكابن و رامسر هم اكنون وضعیت دراین مناطق بویژه درشهرهای نوشهر و چالوس به گونه ای است كه عبور و مرورخودروها به دلیل آبگرفتگی معابرعمومی با مشكل رو به رو شده است.

براساس گزارش های دریافتی ازمنابع رسمی، به دلیل طغیانی شدن برخی از رودخانه ها از جمله 'ماشلك' و 'گنداب رود'، سطح وسیعی ازمناطق مختلف شهرهای نوشهر و چالوس را آب همراه با گل و لای دربرگرفته و به انسداد برخی راه های ارتباطی انجامیده است.

بنا به گزارش خبرنگار ایرنا در منطقه، هم اكنون بسیاری از خیابان های نوشهر از جمله خیابان فردوسی شمالی، بابا طاهر، محوراصلی نوشهر و چالوس، مناطق شهری بهجت آباد، هلستان، كشكسرا و اشكاردشت دچار آبگرفتگی شدید است و سرعت و حجم آب به حدی است كه موجب زیرآب رفتن و جا به جایی برخی از خودروها درمعابراین شهرها شده است.

فرماندارنوشهرگفت: به دلیل جاری شدن سیل، سطح وسیعی ازمناطق شهری بهجت آباد، شریعت آباد، روستای كشكسرا و بخشی از مناطق كوركورسر درمحاصره آب قرار گرفته و وضعیت نگران كننده است.

'محمدعلی قمی ' در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: باوجود این كه نیروهای امداد رسانی از ساعات اولیه وقوع سیل یعنی ازساعت 3 بامداد امروز در محل حادثه حضورپیدا كرده اند اما خدمات رسانی به سیلزدگان دراین مناطق با دشواری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هرچند مدیریت ستاد بحران درشهرستان از نخستین ساعات وقوع سیل فعال شده است اما همكاری مسوولان استانی برای كاهش میزان خسارت وارده ناشی از این حادثه غیرمترقبه بسیار ضروری است. ك/3

624/402/508
۰ نفر