۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 80390434
T T
۰ نفر

سرپرست فرمانداري خنج معرفي شد

۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 80390434
سرپرست فرمانداري خنج معرفي شد

شيراز- سرپرست فرمانداري خنج در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري فارس معرفي شد.

به گزارش ایرنا، مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در این جلسه با تجلیل از وحدت وهمبستگی اهل تسنن وتشیع شهرستان خنج گفت: امروز وحدت وهمبستگی مردم این شهرستان زبان زد است واین همان چیزی است كه دشمن از آن وحشت دارد.

یحیی صادقی افزود: مردم شهرستان خنج اعم از شیعه وسنی با شركت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی به رغم همه تبلیغات دشمنان ثابت كردند كه پیرو رهبر وولایت وهمراه وهمگام مسئولان نظام هستند.

وی اظهاركرد: شهرستان خنج از نظر تعداد شركت كنندگان در انتخابات مجلس توانست مقام اول را بدست آورد وبرترین شهرستان در انتخابات هم از نظر سلامت انتخابات وهم از نظر حضور مردم شناخته شد.

نماینده مردم خنج، لار وگراش در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توانمندی های شهرستان خنج در زمینه نفت، گاز، كشاورزی وسابقه تاریخی 7000ساله شهر خنج گفت: خنج دارای آثار گرانسنگ تاریخی است وباید درحفظ ونگهداری این اثار بویژه مناره كاشی، مجموعه شیخ دانیال وسرای شمسیه اقدام شود.

دكتر جمشید جعفر پور افزود: بدلیل نبود شهرك صنعتی در شهرستان خنج بسیاری از سرمایه های منطقه به جاهای دیگر می رود درصورتیكه سرمایه گذاران زیادی آمادگی برای سرمایه گذاری وایجاد اشتغال در این شهرستان دارند.

وی همچنین خواستار تحكیم وحدت بین اقشار مختلف مردم شد و با یادی از مرحوم سید عبدالعلی آیت الهی از مردم خواست كه وحدت وهمبستگی را كه این عالم بزرگوار در لارستان وخنج پایه گذاری كرد، حفظ كنند. عبدالرضا خاتمی فرماندار سابق خنج هم ضمن تشریح فعالیت های خود در دوره تصدی مسوولیت گفت: یكی از بزرگترین طرح ملی این شهرستان ایجاد شبكه آبیاری دشت سیف آباد و سد لاغر در پائین دست سد سلمان فارسی است كه قرار است آب كشاورزی 12 هزار هكتار از اراضی این شهرستان در بخش مركزی را تامین كند.

در این جلسه صادق كریمی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان خنج معرفی واز خدمات فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.ك/2

7367 /681

سرخط اخبار استان‌ها