۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
کد خبر: 83210215
T T
۰ نفر

محور سخنان نمازجمعه شهرهاي اصفهان

۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۵
کد خبر: 83210215
محور سخنان نمازجمعه شهرهاي اصفهان

اصفهان - ايرنا - تسليم نشدن مهمترين پيام شهداست، دشمنان ضربه زدن به‌ نظام‌ اسلامي را به گور ببرند و ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن دشمن را نااميد كردند از جمله محورهاي سخنان امامان جمعه در نمازجمعه اين هفته شهرستان هاي استان اصفهان اشست.

**تسليم نشدن مهمترين پيام شهداست
امام جمعه خور و بيابانك پيروي از ولايت فقيه و تسليم نشدن در برابر دشمنان را مهمترين پيام شهدا ذكر كرد و گفت: ادامه راه آن ها باعث سعادت و خوشبختي براي انسان مي شود.
به گزارش ايرنا،حجت الاسلام سيد احمد مهدي نژاد در خطبه هاي نماز جمعه شهر خور افزود: آنچه كه باعث زنده و پويا ماندن انقلاب شده وجود فرهنگ شهادت در جامعه است.
وي با اشاره به حمله تروريستي دشمنان تكفيري در زاهدان تصريح كرد: شهداي والامقام با نثار جان خود درس هاي زيادي به ما دادند كه مهمترين آن تسليم ناپذيري در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام است.
امام جمعه خور و بيابانك خاطرنشان كرد: دشمني آمريكا با اصل اسلام و نظام مقدس جمهوري ايران است و اين رابطه هيچگاه به دوستي تبديل نمي شود.
مهدي نژاد افزود: دشمنان با هدف تخريب، هميشه به دنبال توطئه و كمرنگ جلوه دادن ارزشها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي هستند.
9860
**دشمنان ضربه زدن به‌ نظام‌ اسلامي را به گور ببرند
امام جمعه موقت نايين با تقدير از حضور پرشور و حماسي مردم در راهپيمايي 22 بهمن،‌ ‌گفت: استكبار جهاني و دشمنان ملت ايران‌ با حضور پرشور مردم فهميدند كه آرزوي جدايي ملت و مسئولان و ضربه به‌ نظام‌ جمهوري اسلامي را بايد با خود به گور ببرند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين امير شفيعي در خطبه هاي نماز جمعه نايين در رواق فاطميه امام زاده سلطان سيدعلي (ع) اين شهر افزود: راهپيمايي عظيم 22 بهمن بار ديگر ثابت كرد كه ملت ايران همچنان پاي ارزش ها و اعتقادات خود ايستاده اند.
وي با محكوم كردن اقدام تروريستي انفجار اتوبوس حامل رزمندگان سپاه در سيستان و بلوچستان، گفت: در يك اقدام تروريستي جمعي از مرزبانان و رزمندگان دلير اسلام به شهادت رسيدند كه بايد عاملان اين حادثه به سزاي كار خود برسند و اربابان خارجي آنان تنبيه مي شوند.
7136
**پاسداران انقلاب اسلامي در مسير ولايت به شهادت رسيدند
امام جمعه سميرم گفت: پاسداران مرزبان انقلاب اسلامي در مسير ولايت و سعادت به درجه رفيع شهادت نايل شدند.
حجت الاسلام سيف الله دهقاني فيروزآبادي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته سميرم اظهارداشت: راه شهادت ادامه دارد و اين سفره معنوي همچنان گسترده است.
به گفته خطيب نماز جمعه سميرم، عزيزان پاسدار ما خار چشم دشمنان و مزدوران غربي ها در منطقه هستند و امروز شهرستان سميرم چهار شهيد در بين اين سرافرازان وطن دارد.
وي با بيان اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنين(س) و روز تكريم مادران و همسران شهدا در هفته آينده خاطرنشان كرد: دين اسلام و انقلاب اسلامي ايران با خون شهداي عزيز و صبر خانواده آنان به ثمر رسيده است.
دهقاني ادامه داد : تاكيد كرد: انتقام ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از اين جانيان تروريست و ايادي شيطان صفت منطقه اي آنان سخت و كوبنده خواهد بود.
7147
** ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن دشمن را نااميد كردند
امام جمعه تيران و كرون گفت: مردم با حضور رو به رشد و بالاي خود در راهپيمايي 22 بهمن دشمن را نسبت به اهدافش نااميد كردند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين حسين رشيديان در خطبه هاي نماز جمعه تيران افزود: دشمن تلاش زيادي براي جلوگيري از برگزاري جشن چهل سالگي انقلاب انجام داد اما موفق نشد و مردم با حضور حماسي خود مانع از پيشرفت و اهدافشان شدند.
وي افزود: دشمنان با تحريم و تهديد خيلي سعي بر خلوتي راهپيمايي ها داشتند اما مردم اين مسائل را به نظام گره نزدند و با عشق و علاقه به نظام و كشورشان در صحنه راهپيمايي حاضر شدند.
امام جمعه تيران و كرون به حمله تروريستي زاهدان اشاره كرد و گفت: در اين حادثه دشمن شكست خورده و نااميدي سعي بر جبران هدف خود داشت كه اگرچه تعدادي را به شهادت رساند اما جواب چنين رفتار اشتباه خود را خواهد گرفت.
7131
**مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند از نظام گلايه ندارند
امام‌جمعه خميني ‌شهر گفت: مردم با حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند از نظام و انقلاب گلايه ندارند از نحوه مديريت كشور و عملكرد قواي سه‌گانه گلايه دارند.
به گزارش ايرنا حجت‌الاسلام عباس رحيمي در خطبه‌هاي نماز جمعه خميني‌ شهر افزود : مردم از انقلاب ًگلايه ندارند ولي از عملكرد بعضي از بخش‌ هاي دولت و قواي سه‌گانه گلايه دارند .
وي ادامه داد : رئيس‌ جمهور در سخنان خود اعتراف كرد، مردم با حضور خود مسئوليت ما را سنگين‌ تر كردند به وزارتخانه دولت دستور رسيدگي به مشكلات مردم را داده است.
وي با اشاره به بيانه مقام معظم رهبري گفت: اين بيانه بسيار مهم براي چشم‌انداز نظام خواهد بود،نياز است اين بيانه بارها مورد مطالعه و مطالبه قرار گيرد.
7145
**شهادت پاسداران در عزم پولادين ملت سستي ايجاد نمي كند
امام جمعه موقت كاشان با اشاره به حادثه تروريستي زاهدان گفت : از دست دادن اين گوهرهاي پاك براي ملت بزرگ ايران و به خصوص خانواده هاي شهيدان سخت است اما اين حادثه ها نه تنها در عزم پولادين ملت سستي ايجاد نمي كند بلكه آنان را در ادامه راه شهيدان مصمم تر مي كند.
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار در خطبه هاي نمازجمعه كاشان بيان كرد: شهادت مقام بسيار والا و با افتخاري است و اين توفيق شامل هر كس نمي شود چون لياقت مي خواهد.
وي تاكيد كرد: دشمن بايد منتظر پاسخ كوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي باشند كه اميد مي رود سپاه و ارتش با پاسخ شايسته و كوبنده دلت ملت ايران، مقام معظم رهبري و خانواده اين شهيدان را شاد كنند.
به گفته وي شايد ملت ايران در كنار اين حادثه به راحتي عبور كند اما دشمن روي آن حساب باز مي كند و اين بيانگر اقتدار ايران است، چون پاسخ ما محدود به مرزهاي جغرافيايي ايران نيست بلكه پاسخ ايران محدوده به تمام انقلاب اسلامي است و هر جا بروند با ضربات كوبنده به آنها پاسخ خواهيم داد.
اسلامي تبار با تقدير از حضور با شكوه ملت فهيم و بصير ايران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، از اين راهپيمايي به عنوان اعجاز انگيز و دشمن شكن ياد كرد و گفت: ملت ايران با قدرت قيام كرد، هنوز ايستاده و حتي ذره اي از شعارهاي انقلاب دور نشده است و اين از عظمت ملت ايران است.
وي تصريح كرد: اين راهپيمايي يك پيام و يك پيامد داشت كه پيام آن اين است كه آمريكا و دشمناني كه مقابل ملت ايران قرار گرفته اند هم اكنون نماينده تمام طاغوت هاي تاريخ و با تمام وجود در برابر حق جبهه گرفته اند و ملت ايران هم نماينده تمام مظلومان تاريخ و مجاهدان راه حق است و گويا همه ملتهاي ستمديده جهان در ملت ايران خلاصه شده است.
وي گفت: حضور آگاهانه ملت داراي يك پيامد هم بود كه تضعيف روحيه، تحقير و عقب نشني دشمن را به دنبال داشت و همچنين باعث تقويت روحيه جبهه مبارزه با دشمن در ميان مظلومان جهان شد.
اسلامي تبار بيان كرد: ملت ايران در اين راهپيمايي سيلي محكمي به دشمن زد و يك حركت صالح و بزرگ در نامه اعمالش در پيشگاه خداوند تعالي ثبت كرد.
6136
**ملت ايران مصمم تر از گذشته راه انقلاب را ادامه مي دهند
امام جمعه گلپايگان گفت: ملت ايران راه و مسير پر افتخار انقلاب اسلامي را مصمم تر از چهل سال گذشته ادامه مي دهند.
به گزارش ايرنا،حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي كرامتي در نماز جمعه گلپايگان در مصلاي نماز جمعه اين شهر با قدرداني از حضور پر شور و شكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال ،افزود: مردم سرفراز ايران اسلامي با اين حضور حماسي در جشن چهل سالگي انقلاب بار ديگر وفاداري خود را به نظام اسلامي و همبستگي و وحدت ملي را به جهانيان نشان دادند.
وي افزود : حضور در راهپيمايي 22 بهمن امسال با وجود تلاش دشمن و برخي مشكلات بيشتر از گذشته بود و مي طلبد كه مسوولان باحركت جهادي و ظرفيت هاي كشور نسبت به خدمت رساني به مردم تلاش مضاعفي داشته باشند.
امام جمعه گلپايگان در ادامه به پيام و بيانيه مقام معظم رهبري در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: در اين بيانيه مقام معظم رهبري اقدام ها و گام هايي كه در طول چهار دهه گذشته برداشته شده را بصورت دقيق تجزيه و تحليل كردند و براي دهه پنجم انقلاب اسلامي بيانيه اي ابلاغ شد كه همه بايد مفاد اين بيانيه مهم را سرلوحه امور قرار دهند.
6026//7138