۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶
کد خبر: 83184335
T T
۰ نفر
40 ورزشكار قهرمان سميرمي تجليل مي شوند

اصفهان- ايرنا- رييس ستاد هماهنگي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شهرستان سميرم گفت: 40 نفر از قهرمانان و برگزيدگان ورزشي كشوري، استاني و شهرستاني اين منطقه در دهه فجر تقدير خواهند شد.

به گزارش ايرنا، محمدعلي صابري روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگي برنامه هاي دهه فجر اين شهرستان اظهارداشت: سه خواهر قهرمان ووشوي جهان و آسيا در همين ويژه برنامه تقدير مي شوند.
وي خاطرنشان كرد: برنامه ريزي ها براي برگزاري هر چه باشكوه تر جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي با تشكيل 18 كارگروه شهرستاني در هر چهار بخش دناكوه، وردشت، مركزي و پادنا دنبال شده است.
به گفته وي 350 برنامه متنوع فرهنگي، عمراني و ورزشي در ايام فجر انقلاب امسال شهرستان سميرم اجرا خواهد شد كه معرفي شهدا و چهره هاي شاخص و انقلابي شهرستان از جمله اين برنامه هاست.
صابري ديوار نگاري، نصب چهل چراغ در ميدان شهدا، برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب و اعزام گروه هاي پزشكي به مناطق محروم و روستاها را از جمله فعاليت ها و برنامه هاي اين دهه عنوان كرد.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سميرم ادامه داد: رونمايي از 40 كتاب نويسندگان سميرمي، تقدير از كارآفرينان نمونه و افتتاح چندين طرح جاده اي، عمراني و گردشگري از ديگر برنامه هاي گراميداشت اين دهه در سميرم است.
وي پخش فيلم سينمايي پيچ جاده نمناك به كارگرداني احسان سلطانيان در دهه فجر را يكي از مهمترين برنامه هاي اين ايام عنوان كرد و گفت: داستان اين فيلم تاريخي مربوط به ايل قشقايي و 42 سال پيش در ژانر نوآر است.
صابري به همزماني بخش هايي از دهه فجر با ايام فاطميه اشاره كرد و افزود: همايش بزرگ فاطميون نيز در يكي از روزهاي اين دهه برگزار خواهد شد.
امام جمعه سميرم اظهارداشت: 40 سالگي نماد كامل شدن و پختگي است و امروز در آستانه اين تكامل ارزشمند و انساني هستيم.
حجت الاسلام سيف الله دهقاني فيروزآبادي تصريح كرد: دشمنان جمهوري اسلامي در طول اين چهار دهه هر اقدام و توطئه اي كه خواستند با تاكتيك ها و نقشه هاي متفاوت اجرا كردند تا اين نظام مردمي را ساقط كنند اما كاري از پيش نبردند.
وي اضافه كرد: چهار دهه از پيروزي انقلاب مي گذرد و دشمن هر روز دشمني خود را از هر زاويه اي به ما نشانه مي رود، اما ملت ما با بصيرت و تكيه بر آرمان شهدا و ولايت فقيه به راه روشن و مقدس خود ادامه مي دهد.
امام جمعه سميرم ادامه داد: امروز بايد با سلاح بصيرت و آگاهي به جنگ دشمنان رفت و كليد واژه اي كه رهبر انقلاب بارها در سخنراني ها براي توجه به آن اشاره كرده اند، همين است.
وي نعمت ولايت را بزرگترين هديه الهي دانست و تصريح كرد: امام خميني(ره) با انقلاب خود از چهره اسلام غبارروبي كرد و مردم را به وحدت در راه اسلام فراخواند و امروز بعد از سي و هفت سال، انقلاب اسلامي، محور مقاومت در دنيا شده است.
شهرستان سميرم 160 كيلومتري جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026