۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
کد خبر: 82274994
T T
۰ نفر
آمريكا تنها به دنبال به ذلت كشاندن ملت هاست

سميرم، اصفهان- ايرنا- امام جمعه موقت سميرم گفت: آمريكايي ها تنها به دنبال به ذلت و وابستگي كشاندن ملت هاي مستقل هستند و در اين راه از هيچ اقدامي كوتاهي نمي كنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سجاد زينعلي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سميرم با بيان اين موضوع كه سلطه نظامي آمريكا در ايران ممكن نيست تاكيد كرد: آمريكاي جنايت كار در برابر ملت عزيز ما بارها اقدامات خصمانه اي انجام داده است.
به گفته خطيب جمعه سميرم، آمريكايي ها براي سركوب مسلمانان دست به جنايات بسياري زده و مي زند اما ايران اسلامي مقتدر با پيروي از امام زمان خود خواب مستكبران را آشفته كرده است.
حجت الاسلام زينعلي اظهار كرد: همان طور كه ديديم در مسئله برجام رهبر انقلاب فرمودند كه اگر اين مسئله برجام برداشته شود بهانه هاي جديدي مي آورند و شاهد اين مهم بوديم كه در رفع تحريم هاي بانكي گفته شده كه بايد اسرائيل جعلي به رسميت شناخته شود تا تحريم هاي بانكي برداشته شود.
وي خاطر نشان كرد: خودباختگي و تهي شدن از ربوبيت و معنويت، باعث تسليم شدن در مقابل طاغوت و سر سپردگي و اطاعت كوركورانه نشان از كوته فكري و سطحي نگري است.
خطيب جمعه سميرم خطاب به مسوولان نظام تصريح كرد: اقتدار ما به بهاي خون شهدا و ولايت و رهبري هاي امام و رهبر معظم انقلاب به دست آمده و عزت ما امروز در گروي تبعيت از همين ارزش هاي آرماني است.
ت/7147
خبرنگار: محمود افشاري/ *** انتشار: محمد سلطانمرادي