۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵
کد خبر: 82204225
T T
۰ نفر
قانوني خطاب كردن حقوق هاي نامتعارف خلاف آئين مترقي اسلام است

سميرم، اصفهان- ايرنا- امام جمعه سميرم گفت: اينكه عده اي دريافت حقوق هاي كلان و نامتعارف را قانوني مي دانند برخلاف آئين مترقي اسلام است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسين رجايي پور در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته سميرم با تبريك هفته دولت اظهار كرد: دولت خادم مردم است اما اين حقوق هاي نامتعارف اعتماد ملت به دولت را خدشه دار مي كند.
وي خاطر نشان كرد: اصل براي ما مسلمين اسلام است و اسلام نيز موافق اين نيست كه برخي مديران و دولتمردان دريافت هايي داشته باشند كه ميليون ها تومان با دريافتي يك كارگر و كارمند در همان دولت فاصله دارد كه اين عين بي عدالتي است.
وي از مسئولان در دولت و قوه قضائيه خواست قاطعانه جلوي اين تخلفات را بايستند چرا كه اگر الآن اين قضيه جدي گرفته نشود تبعات منفي آن روز به روز بدتر خواهد شد.
خطيب جمعه سميرم با بيان اينكه همراهي و كمك به دولت ها وظيفه همگاني است اضافه كرد: كساني هم كه نقد و گلايه اي از دولت دارند بايد منصفانه مطرح كنند هر چند رويه دولت ها متفاوت است و اين را بايد مورد نظر داشته باشند.
امام جمعه سميرم ديداررهبرانقلاب با اعضاي دولت يازدهم در اين هفته را يادآوري كرد و افزود: اقتصاد مقاومتي، تعديل در سياست خارجي با گستره همه قارّه ها، علم و دانش، امنيت كشور، برنامه ششم توسعه، مسائل فرهنگي و رصد فضاي مجازي از مهمترين محورهاي بيانات ايشان بود.
به گفته حجت الاسلام رجايي پور، دولت در صورتي موفق خواهد بود كه با تمام توان به اين موارد توجه كرده و اقدام و عمل جدي را در دستور كار خود قرار دهد.
وي همچنين به روز بسيج اصناف اشاره كرد و با گراميداشت آن گفت: نقش اصناف در عرصه هاي مختلف بويژه اقتصاد و معيشت بر كسي پوشيده نيست.
7147/ت/ 6022

سرخط اخبار استان‌ها