استفاده از نفت به عنوان سلاحي براي تحريم بايد از دست دشمن خارج شود

تهران - 'محمود احمدي نژاد' رييس جمهوري با بيان اين كه مجموع درآمد نفت، كمتر از 10 درصد حجم اقتصاد كشور را شامل مي شود، گفت: استفاده از نفت به عنوان سلاحي به منظور تحريم بايد براي هميشه از دست دشمن خارج شود.

رییس جمهوری كه صبح امروز (سه شنبه) در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، در دیدار با وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی كشور در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) سخن می گفت، افزود: باید تحریم را فرصتی ببینیم كه همین مقدار وابستگی بودجه كشور به نفت نیز رفع و استفاده از نفت به عنوان سلاحی برای تحریم برای همیشه از دست دشمن خارج شود.

احمدی نژاد با بیان اینكه امروز دشمن قصد دارد، با حربه تحریم، جمهوری اسلامی را در نقطه ضعف قرار دهد، گفت: تحریم هایی كه علیه كشورمان اعمال شده، سنگین ترین و شدیدترین تحریم هایی است كه تا به حال علیه كشوری اعمال شده و البته این تصور دشمنان كه بتوانند با این تحریم ها ایران را در موضع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشی از حساب وكتاب های صرفا مادی است.

رییس جمهوری افزود: باید در مقابل فشارها، ایستادگی كرد و از این مقطع، سرافرازانه عبور كنیم و پاسخ سیاست های خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحریم ها بدهیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد تصریح كرد: ملت ایران 33 سال است كه به طور مستقیم با مستكبران درگیر است و در این عرصه بهترین، مومن ترین و شریف ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

رییس جمهوری اظهار داشت: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به اصول و آرمان های خود عامل همه هجمه ها و فشارهای مستكبران، ظالمان و زیاده خواهان است.

احمدی نژاد گفت: امروز آمریكایی ها در وضعیت اضمحلال بوده و رو به سقوط هستند و جمهوری اسلامی ایران در مسیر شكوفایی و صعود قرار دارد.

رییس جمهوری با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران عظیم ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است، تصریح كرد: این انقلاب میراث و مقدمه تكمیل رسالت انبیاست و به همین دلیل روشن است كه سینه به سینه همه مستكبران عالم و درگیر با جبهه كفر خواهد بود.

احمدی نژاد با بیان این كه انقلاب اسلامی كه به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) است، بدون درگیری با جبهه مستكبران معنا و مفهومی ندارد، گفت: اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره با مستكبران كه امروز سمبل آنها آمریكاست، درگیر خواهیم بود.

سیام**7378**1572
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست