۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 80134056
T T
۰ نفر
يگان ويژه صابرين زبده ترين يگان در سپاه است

تهران- فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم توديع و معارفه فرمانده يگان ويژه صابرين گفت: يگان ويژه صابرين يكي از زبده ترين يگان ها در سطح سپاه است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ با حضور سردار سرتیپ 'محمد پاكپور' فرمانده نیروی زمینی سپاه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه صابرین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار 'محسن كریمی' كه پیش از این، فرماندهی تیپ امیرالمومنین (ع) را برعهده داشت در این مراسم به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه صابرین معرفی شد.

سردار پاكپوردر این مراسم با تقدیر از زحمات سردار میریان در طول تصدی مسئولیت یگان صابرین و با برشمردن ویژگی‌های رزمندگان یگان صابرین گفت: بدون تردید یگان ویژه صابرین یكی از زبده ترین یگان‌ها در سطح سپاه است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یگان ویژه صابرین در مناطق عملیاتی شمالغرب، نقش این یگان را در پیروزی‌های چشمگیر سال گذشته اساسی خواند و گفت: در عملیات شمالغرب، رزمندگان یگان ویژه صابرین با آمادگی معنوی ، ایثارگری و شهادت طلبی تلاش زیادی در جهت سركوب اشرار و پاكسازی مناطق مرزی كردند.

سردار پاكپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با تحلیل شرایط منطقه‌ای، دشمنی استكبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیادی و دیرینه خواند و تاكید كرد: اگر چه ممكن است در مقاطعی تهدیدات علیه كشور كم رنگ شده باشد اما هیچ گاه نباید احساس كنیم كه تهدیدات علیه ما كاملاً از بین رفته است بلكه باید همواره آمادگی خود را در حد اعلا حفظ كنیم به طوری كه دشمن فكر حمله را از ذهن خود خارج كند.

سردار میریان، فرمانده سابق یگان ویژه صابرین به عنوان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه معرفی شده است.

سیام**2022** 1418
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست