۲۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80075082
T T
۰ نفر

لبنان خبر پيدا شدن جسد امام موسي صدر را رد كرد

۲۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80075082

بيروت - 'عدنان منصور' وزير امور خارجه لبنان، با اشاره به خبرهاي رسانه هاي محلي و عربي منطقه مبني بر پيدا شدن جسد امام موسي صدر گفت: اين خبر كذب و عاري از صحت است.

به گزارش ایرنا از بیروت، 'عدنان منصور' امروز پنج شنبه در گفت و گو با روزنامه لبنانی 'الاخبار' پیرامون خبر پیدا شدن جسد امام موسی صدر گفت: ما خبرهای منتشر شده از سوی برخی وسایل ارتباط حمعی محلی و عربی مبنی بر پیدا شدن جسد امام موسی صدر را رد كرده و اعلام می كنیم كه تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی پیرامون سفر اخیر خود به لیبی افزود: در این سفر ضمن دیدار و گفتگو با مقامات و مسئولان لیبی از آخرین تحقیقات و اطلاعات بدست آمده پیرامون سرنوشت امام موسی صدر و دو همراهانش با خبر شدیم.

وزیر خارجه لبنان تأكید كرد: تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد و ما گام های قابل توجهی در این زمینه برداشته ایم.

شبكه الجزیره شب گذشته با انشتار خبری به نقل از سخنگوی رسمی لیبی اعلام كرده بود كه جسد امام موسی صدر در قبرستان منطقه 'تاجوراء' در لیبی پیدا شده و برای اجرای آزمایش های DNA به بیمارستان منتقل شده است.

امام موسی صدر رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان درسال 1978میلادی طی سفر به لیبی همراه با شیخ 'محمد یعقوب' و 'عباس بدرالدین'( خبرنگار) توسط دولت لیبی ربوده شده و به رغم تلاش های دولت لبنان در شناسایی سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش، تاكنون هیچ خبری از سرنوشت آنها به دست نیامده است.

خاورم*2023**1030**2047**
۰ نفر

سرخط اخبار جهان