۷ دی ۱۳۹۰، ۲۱:۰۱
کد خبر: 30737524
T T
۰ نفر

ايلام - محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران در جريان سفر به استان ايلام ،چهارشنبه شب در ديدار با ايثارگران ،‌مديران و منتخبان اين استان ،‌نشان درجه 3 ايثار را به سه جانباز ايثارگر و هفت همسر شهيد اين استان اعطا كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،سه جانباز 70 درصد قطع نخاع گردن كه این نشان ها را دریافت كردند غلامرضا غیاثی،مراد مرادی و فاضل هیوری نژاد نام دارند.

همچنین ' شاه پسند رحی ' ،' ‌‌نزاكت علیمردانی ' ، ' ‌فرخ دامیار '،'‌شاصنم هواسی ' ،'نیم طلا سلیمانی'،' ‌ماریه علی رحمی ' و ' خورشید صیدی '، ‌هفت همسر شهید بودند كه نشان درجه 3 ایثار را از احمدی نژاد دریافت كردند.

احمدی نژاد همچنین نشان درجه 2 پژوهش را به دكتر همایون همتی اعطا و خانم فاطمه حیدری نیز به عنوان برگزیده استان، لوح زرین سپاس را از جمهوری دریافت كرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران صبح روز چهارشنبه درجریان دور چهارم سفرهای استانی به ایلام سفر كرد و بعد از سخنرانی درجمع مردم این شهرستان به شهرهای ملك شاهی ،‌مهران و ایوان سفر و در جمع مردم این مناطق سخن گفت.

رییس جمهوری روز پنجشنبه به چهار شهرستان دیگر این استان نیز سفر و ضمن دیدار و سخنرانی در جمع مردم این شهرستانها در جلسه كار گروه اشتغال و هیات دولت شركت می كند.

سیام 2023 1568
۰ نفر